zondag 22 juni 2008

Afsluiting seizoen 2007-2008

Voetbal heeft veel functies. Individueel gezien wordt je er gezonder van, maar met voetbal leer je ook samenwerken, presteren, afspraken nakomen en fair play. Dat vertaalt zich weer naar de maatschappij toe. Daarnaast is voetbal leuk en heeft ook nog een economische functie. Het is namelijk leuk om naar toe te gaan. Als een wedstrijd is afgelast baal ik altijd als een stekker. Vanwege de leeftijd heten jullie voor het volgend seizoen MA1. Ik heb weer ingeschreven voor de zaterdagcompetitie in de hoofdklasse. De TIC wil ik veranderen in TIPS Techniek, Inzicht, Persoonlijkheid en Snelheid. Dit zijn belangrijke elementen om goed te worden.
Fysiek zal het volgend seizoen best zwaar worden, maar we gaan lekker samen spelen, zodat we het publiek iets moois laten zien. Ik zeg vaak, lekker tikkie takkie voetbal spelen. Johan Cruyff heeft tijdens de EK gezegd maak er eens tuttie fruttie van. Ook leuk natuurlijk!
Mijn motto voor het seizoen 2008-2009 is dus:
"Voetbal is plezier, veel mensen vergeten dat wel eens".

Geen opmerkingen: